looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, October 28, 2008

arine dtg beraya

arine sampai dalam kol 11 lebih...mula2 tak dapat nak layan sgt...sebab belum habis masak....hehehe...sorry ye rin...dah siap masak boleh la borak2....

irfan macam biasa malu2..mana aku pegi dia ikut.....mmg pemalu anak bujang aku ni...bila dia keluarkan mainan, pun nak main sorang2....tak nak main ngan aqim...irfan ni ke panas enjin dulu...baru la dia tak segan

irfan dan aqim main sama2




aku dan arine




nampak tak 2 beg hitam kat sebelah kerusi tu...dalam nye ade contoh album Pixelart Photography...sticky album dan custom...arine ade bertanya2 pasal pakej photography untuk kawan nye...tu yg mr. irwan siap keluarkan contoh album semua...

1 comments:

arine said...

comel je budak berdua ni..Irfan malu2 jer..