looking for unique and personalized gifts???

Friday, October 17, 2008

happy birthday sayang

hari ni irfan masuk 2 tahun..happy birthday sayang...semoga jadi anak soleh, membesar dengan sihat dan berjaya dunia dan akhirat...

cepat betul masa berlalu...semakin besar irfan ni...cuma badan je tak mau besar2...macam2 karenah irfan sekarang...makin bijak dan nakal pun ade...sekarang ni dah pandai jerit2 marah orang...sejak dah lama tak hantar ke taska ni, irfan jadi kedekut, tak nak berkawan ngan budak lain...kalau ade budak lain dekat ngan dia, mesti dia jerit marah...nak kena hantar irfan taska balik ni...dia dah seronok dok rumah...dia sorang je bermanja ngan mama dia ni...haruskah aku bagi dia adik?...hehehe

selera makan irfan macam tu jugak...minum susu dah makin kurang..1-2 kali je sehari...mana la berat tak naik2...dah byk vocab irfan...tapi yang geram nye, dia suka bebel2 bahasa german dia...dia mmg sengaja cakap camtu...


si kenit tgh tido..macam memikirkan masalah dunia je...

14 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

happy besday irfan
betul tu wanie...cepat jer masa berlalu kan...cepat jer anak2 kita membesar...
alhamdulillah........xpe wanie...janji irfan sihat & cergas....bebdk tengah lasak mmg x kuat makan kan...sama cam batrice....kalu nak suruh makan tu berpaksa bagai...tp byk terabur dari masuk mulut dia tu....tp kalu main...dari pagi sampai mlm pun dia cergas lagi....

btw....for besday boy
semoga jadi anak yg terbaik di kalangan yg terbaik
anak yg pintar di kalangan yg cerdik pandai
anak yg sihat di kalangan yg sihat
dan sentiasalah membahagiakan mama & papa yerk sayang...
big hug utk irfan sayang...

atty's said...

selamat hari jadi irfan..semoga pjg umo..sehat selalu..jadi anak yg baik..dgr cakap ibubapanya..

Hirda Ibrahim said...

happy 2nd bday irfan...
celebrate kat PH gak ke wanie? *wink *wink.
hardy makin garang. asyik nk penampar org je... isk isk.

ye mama, sila bg irfan adik ye... heheheh...
mama hardy belum lagi...

Mimi~Najeeb said...

Happy Birthday Irfan..semoga jadi anak yang baik & berjasa pada kedua ibu bapa, agama, dan bangsa..opps lagi satu pada negara juga..
Mama Irfan suda sedia utk beri Irfan adik? hihi

lieya_latif said...

hepi besdei irfan....semoga menjadi anak yg bijak dan sihat.....

hah bagi adik?....setuju sangat!!!!!! he eh hehe

mamaaina said...

Happy Birthday Irfan!!!!!!Semoga jadi anak yg soleh dan cerdik.

Irfan: mama...nak adik!!!!!!!!!!!!!!!

mamairfan:ok..ok...ok....

Yan said...

happy birthday.. welcome to terrible two world.. hik hik..

rizza said...

Happy Birthday Irfan..
semoga jadi anak yg soleh berjaya didunia & akhirat..

ye betul cik yan.. terrible 2 world (ni umo antara 2-3 tahun)

wanie said...

ya terrible 2...dah start dah tantrum dia...huhuhu

AdAm n FaMiLy said...

Happy Birthday Irfan.... Siap la mama ye....2 thun tu....2 thun... Mummy Adam tgh berperang ni, ngan Adam otomen tiga tawo!(sume die combine, kire power la tu...)Rumah jgn ckp la...mcm padang tpt otomen ngan rasaksa btarung tu. Hadeh....sabo je la.
Anyway, semoga jd anak yg baik ye Irfan...
Adik? Same la mcm Adam... mulut je ckp nk, tp bile Papa pgg org lain, otomen tiga tawo pun bbunyi la... Mummy pgg xpe lg. Hadeh...

SaDi said...

happy birtday irfan... :)

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

muachh untuk irfan..
heppy birthday sayang..
semoga sentiasa dibawah lindunganNya..

Cik Puan Mimi said...

happy birthday irfan.. semoga jadi anak yagn baik, taat dan pintar...

wanie, memang elok hantar anak2 ke taska, so dia akan belajar bersosial.. pandai berkawan, berkongsi dan macam2 lagi..

tapi kalau tak nak hantar taska... memang elok kasi irfan adik... larikkkkkkkss

Ayong said...

happy birthday irfan...
semoga menjadi anak yg soleh...