looking for unique and personalized gifts???

Friday, October 31, 2008

lunch irfan

hari ni irfan makan sup daging + sawi...irfan suka makan sup


tapi macam biasa la tak habis pun dia makan tu..susah betul irfan nak habiskan makanan dia...jarang sgt

10 comments:

azie(mama auni& erin said...

irfan umur brp yer auni tahun depan 3..dia pun ssh nak mkn nasi..sampai kena paksa tapi klu benda merapu cepat jer...biasa la wanie dorang ingat nak main jer sampai xhingat nak mkn nasi

Sue@MamaMaryam said...

maryam pun suka sup.. xpe la wanie asalkan irfan sihat sudahlah...

maryam plak abeh sokmo mknan dia tp badan besar tu gak.. cuma makin tggi jek.. hihihi

AdAm n FaMiLy said...

Shedapnye....Adam nk ckit bley? Tp Adam xmo cayur tau...

AyangAizul said...

sama la Adeef pun... susah sgt nak mkn abis. main2 jer lebeh. tp time tgh hidang mkn dia la yg pling sibuk gaks... skg ni lak Adeef kurg nak susu. tak sedap katanyer...

~~ciklinn~~ said...

wah cedapnyer sup...irfan makan ke sayur tu... kalau mkn bagusnya...

wanie apa kata wat masak kicap lak... tapi tak payah lah letak lada ke aper...mesti dier suka...

Hirda Ibrahim said...

rasanya boys camtu kot wanie.
hardy pun. mkn 2-3 sudu je.
tapi kuat minum susu.
atleast irfan nk gak mkn daging & sayur.
hardy nk mkn nasi dgn sup kosong je. kalu letak ayam, sayur, dia luahkan balik..isk isk

lieya_latif said...

ermmm dapnyeeeeeee.....budak2 wanie biase laaa....kalo lieya bagi makan mia n mija mmg bising mulut lieya ni suruh dieorg nganga jek kih kih kih aku geram tauuu kalo budak tak mo makan....penat aku tonggang tonggeng kat dapur masak he he he

farah amoi said...

mmm...dah bertukar ke dunia blog ?

idida said...

sedapnye sup daging campo sawi ni wanie...xpnh tpikir lak nk campo sawi..nanti leh la tiru resipi ni utk pica....dia pon sama la payah liat skit nk makan...bila nk makan kene la umpan ngan youtube...

mrs hafiz said...

anak maria sejak akhir2 ni xmo sup plak, yg dia nak ACIK, ASSHIK.. ASIK.. nak nasi kosong.. kalau letak lauk, kene sorok dalam nasi supaya dia x nampak.. ;)