looking for unique and personalized gifts???

Thursday, October 30, 2008

kena kacau

mari kita kacau mr. irwan pulak...bini nye sengal snap gambar mr. irwan mengadap pc...



khusyuk nye...tgh buat ape tu?


aikk..main jelir2 lidah pulak...dah tak senang duduk la kena kaco ngan bini nye...lariiii...


hehehe..dah2...itula ...asyik melekat depan pc je..kan dah kena kaco...kalau aku tak kaco, si irfan yg kaca...hahahha...

5 comments:

yantz-yeem said...

eeee...nakal gaks wanie eks...usik2 gitus..kalo kita kan...asben suke ngaco tipon2 kat opis...gune 3G plak tu..suke nau wat muke slepet dia...kekadng kita nie malu le plaks nak melayan!!!

lieya_latif said...

eiiiii notty betul wife mr irwan nie......

Jue ~ mama DnD said...

tu kire dah xder kojer a tue..kaco mr.somi...hehehe...

mrs khairul said...

wanie kita pun ske kacau hubby kita tgh ngadap PC..sbb dia bukan wat keje apa pun..main game jek..geram aku!

eh wanie ske wat roti eks..niza sekali jek try..pastuh bantat ..keh..keh..

mrs hafiz said...

maria pulak slalu berebut nak guna.. tp slalunye derang dah tido br maria pakai tenet.. aman sket..hehe. kalau tak, si kecik tu pun sibuk..