looking for unique and personalized gifts???

Friday, October 31, 2008

rindu merindui

suatu petang, aku berpura-pura tido sebelah irfan..tetiba terdengar irfan tanya mana acu, opah dan atok...bila tgk aku tido, tak jawab...dia pun jawab sendiri

irfan: acu?
irfan: school...nak school
irfan: opah?....tan(teluk intan)
irfan: atok?...tan
irfan: opah? atok?....tan...nak tan..

kelakar pulak dgr...

tiap2 hari dia akan tanya soalan tu...rindu kat atok opah dan acu nye kot...

2 mlm lepas, ibu aku ade call...dia call semata-mata nak cakap ngan irfan...tu je...irfan pun seronok la sembang ngan opah nye...siap cerita pasal train(thomas) dia lagi...ibu aku cal nak sembang2 ngan irfan je...tak sembang ngan aku pun...hehehe...rindu ngan cucu nye la tu..sampai call semua..

sebelum ibu call tu, aku ade terfikir nak balik teluk intan..rasa cam nak balik sgt...rupa2 nye opah dan atok rindu cucu nye...dah ajak mr. irwan balik teluk intan weekend ni...sekejap pun jadi la kan...tapi tak dapat alik jugak...mr. irwan kata weekend depan la...boleh dia amik cuti...leh balik lama sikit...lagi pun ahad ni nak pegi bawak PIL aku gi menghantar sedara bertunang kat kluang...jauh tu...mesti penat...

nak balik teluk intan la....huhuhu

1 comments:

Sue@MamaMaryam said...

siannyer irfan.. dia rindu sgt la tu.. maryam plak..asal naik ket aje ..mesti tanya nak p umah mak tok ke?? dia nak ajak blk raub la tu...