looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, October 21, 2008

lagi, lagi dan lagi..

tak habis2 lagi entry birthday si irfan ni...kali ni gambar2 pulak...layan je la...kehkehkeh

budak tak sabar nak tiup lilin


bermanja2 ngan pak lang pulak


opah melayan cucu nye main


dgn opah dan acu


atok irfan


mak lang dan pak lang (my sis in law and her hubby)




mak lang dan pak lang bagi hadiah yang mmg takkan bosan ngan hadiah tu...bola la....favourite toy irfan...kalau toy lain kejap je dia main, pastu bosan...kalau bola ni mmg takkan bosan nye



pak ngah irfan takde gambar ngan irfan...dia asyik lari2 je bila nak tangkap gambar dia

2 comments:

mrs khairul said...

wanie..happy belated birthday to irfan..lama x jenguk FP wanie..dh big boy ye dia..moga jd anak yg soleh ye irfan..

azie(mama auni& erin) said...

wanie...hhuhu..aku ingat ko dah xingat aku..irfan pun dah besau yer...aku add link ko yer