looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, October 22, 2008

vroommm

minggu lepas aku belikan irfan basikal...mula ingat nak beli roda 2 tu...memandangkan irfan tak pandai kayuh, nak naik basikal roda 2 tu pun terkial2...so aku belikan basikal roda 3 je la dulu...

ni la rupa basikal irfan




irfan ni tak reti kayuh...bukan di kayuh basikal ni...di tolak pakai kaki je....waktu mula2 beli dulu, celik mata je cari basikal...kalau keluar rumah, sampai rumah je, cari basikal dulu...sekarang ni dia dah macam jemu sikit...kadang2 je dia main basikal...main dalam rumah je..aku belum bawak irfan main basikal kat taman bawah ni...hehehe

4 comments:

Sue@MamaMaryam said...

ensemnya beskal irfan.... chaiyok irfan..maryam sampai la ni x reti kayuh lg..huhuhu..

AyangAizul said...

Adeef nyer beskal yg camni dah patah riuk dah dihentak2nyer. tu yg beli besor sket tp dah beli beskal roda 3 tu pun xpndai kayuh lg.

Mimi~Najeeb said...

Wanie..Mimi pun nk carik beskal tuk Najeeb..tapi nk cari yg ada tangkai bole tolak tu..
Setakat ni blom jumpa yg berkenan di hati..tu yg dok x beli beli lagi.

Hirda Ibrahim said...

tricycle rupanya..cam motor ada batteri tu la rupanya wanie...