looking for unique and personalized gifts???

Thursday, October 23, 2008

sleeping time

bila irfan nak tido..dia akan cari 2 benda ni...





bantal peluk transformer dan ladybird...tiap kalai nak tido dia minta "mers...bird"...dan mesti guna bantal dia..kalau org lain guna bantal dia, dia punya marah..siap tolak2 kepala kita...tapi bukan bantal busuk...kalau kita tukar sarung bantal dia tak kisah...asalkan bantal dia...dia boleh kenal ok...

bantal transformers tu sue a.k.a mama maryam yang hadiahkan masa first birthday irfan dulu...berguna bantal ni sue...kalau nak tido kena peluk bantal transformers tu tau....

tapi kat rumah je dia perlukan bantal2 dia tu...kalau bermalam kat tempat lain, balik kg ke, dia tak cari pun bantal2 dia tu...tapi dia akan pilih la bantal mana yang dia berkenan kat situ...dan itu jadi bantal dia masa kat tempat tu...jgn la org lain pakai..mengamuk nanti...heheheh

1 comments:

Sue@MamaMaryam said...

hehe..al-hamdulillah irfan suka ngan bantal tu.. nanti lg 2 thn cik sue kasi lain ek..yg besar sket..hehehe