looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, October 8, 2008

bila berbuka posa semalam

semalam aku sorang je posa..mr. irwan tak posa pun..tapi makan sama2 la...ni menu berbuka semalam

udang sambal petai


telur dadar


tauge goreng


aku sebenar nye tak berapa boleh makan udang besar2 ni...udang kecik2 takpe...kalau makan udang besar nanti bibir aku bengkak, tekak aku rasa bengkak, susah nak bernafas...selalunye kalau makan udang besar, aku makan sikit je untuk rasa..tak sampai 1 ekor pun...

tapi semalam entah kenapa gatai pulak makan udang sampai 3 ekor...ape lagi...tak selesa la tekak...bernafas pun payah je...perut pulak sakit...dah la semalam member2 mr. irwan nak dtg beraya...mmg dah cadang nak masak untuk diorang...tapi tak larat pulak bila dah camtu...tapi tak kan la org dtg beraya tak hidang ape2 kan...so minta tolong mr. irwan siapkan bahan2..potong sayur , bawang semua...aku tinggal masak je...nasib baik la mr. irwan ni rajin...thank you sayang...hehehe

4 comments:

atty's said...

sedapnya sambal udang petai tu

Ayong said...

wanie alah jugak ye..sama la dgn yong..tak leh kena kulit udang dgn ketam...alamatnya bibirku akan ada bijik2 keluar...tapi tak lah sampai susah nafas...

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

wah, tema tahun ni purple yeer wanie.. cantiknyer..ramai gak mommies family theme purple ni this year..
sambal udang itu sungguh menyelerakan..
banyak sikenit irfan dapat koleksi duit raya??..

Sue@MamaMaryam said...

wanie sedapnya sambal petai..fav tu.. hehehe