looking for unique and personalized gifts???

Thursday, October 30, 2008

lagi2 roti

kali ni buat mexican bun pulak..nak menghabiskan tepung roti..aku guna resepi dari internet...resipi dari sini

tadaa...


ala2 roti boy...tapi rupa tak secantik roti boy...hehehe


nyummy bak kata irfan

11 comments:

aimie said...

haih..menariknya roti2 akk.. ape kate akk bg resepi.. lagi satu..nak baut roti ni ade kene gune mesin2 khas ke..oven khas ke.. sy rase cam susah je nak buat roti ni.. mmg tak penah cube pun.. tak penah terpk pun nak buat roti2 ni..kalu dah reti buat nt buleh buat duit ni.. hehe

Jue ~ mama DnD said...

wanie weeeiii, terliur daku tgk roti mu yg ala² roti boy tu....post a resepinya sekali wanie..leh a ramai² geng cuba. Bakar guna oven khas ker..? atau oven biasa yg bakar biskot raya tu..

Sue@MamaMaryam said...

haah la mcm roti boy... nak repisi !!!

wanie said...

aimi,
kalau nak senang uli guna breadmaker..tapi akak takde breadmaker pun..uli sendiri je...oven pakai oven biasa je la..senang je buat roti ni...nak menguli yg payah sikit tu

jue, sue,
resepi wanie amik dari internet...nanti wanie letak link dia ye..

iwan said...

nyam..nyam...
mmg sejibik macam RotiBoy tu, lepas ni leh tutup kedai le.. hehehehe
mula2 masa belum siap tu x confident gak rasanye mcm rotiboy ke tak.
tp selepas gigitan pertama.. fuhhh.. mantap....
thanks dear.

atty's said...

teror hah..wanie..leh bukak kedai roti

Cik Puan Mimi said...

sedapnyer roti, buat sarapan pun sedap gak ni.. buat minum petang cicah teh o lagi sedap.. hehehe

lieya_latif said...

pergh...wanie..terra laa ko....aku tgk pun dah sebijik cam roti boy....buat le minum2 petang pastu jemput le kami2 nie he he he he bile laa nak rase roti hasil tangan wanie nie he he he he

Mimi~Najeeb said...

laa..dah typed 2x x kuar comment ku ..
nampak cam roti boy la wanie, bak mai sket..hihi

~~ciklinn~~ said...

sedapnyer linn pon dh lama tak buat roti2 nie.... linn amik yer resepi tu.... hai nampak sedap sgt roti tu..

wanie duk kat mana yer?

arine said...

wah..sodap je roti tu! rajin wanie yer.