looking for unique and personalized gifts???

Thursday, October 23, 2008

ish ish ish

mr. irwan...tgk la perangai anak bujang awak ni...

dia tido ok..tapi tido di mana?


boleh tido tgh2 main thomas...ish ish ish


asyik main thomas je...nak off pun dia tak bagi..ha dah sampai tertido2 depan thomas ni...

6 comments:

Ayong said...

budak-budak kan...tak kira mana dah kalau nak landing...janji mata dah ngantuk..tido! :)

lieya_latif said...

alahai cian tgk irfan sampai lentok tdo main thomas...tapi mmg pun wanie, budak2 camnie laaa...kalo die leka n ralit ngan mainan ..jgn harap kite boleh off or simpan.....dieorg akan mengadap sampai lee boring he he he he....bagus gak cenggini...takde laa die kaco wanie wat keje umah.....he he he he

wanie mix adunan roti pakai tangan ke...or ade mixer die...sebab nak buat roti ni bab nak uli lieya lemah....tangan i ni lembik...cepat penat he he he he...bukannye ape, tgk roti yg wanie buat tu gebus jek....

As mama Adriana Amani said...

ala wanie... comei nyer dia tido.... penat main la tuh... suka tgk dia... so comei....
bebudak ni kalo dah penat main mana2 pun leh tido.... hehehehe

yantz-yeem said...

lum penah tgk aqil main sampe tido2 cenggini...ralit sgt le irfan nie main ngan thomas dia....

azie(mama auni& erin) said...

sukernyer nengok gelagat 2 beranak nie

wanie said...

lieya,
wanie uli pakai tgn..takde breadmaker pun...jenuh jugak le nak menguli tu...lenguh2 tgn jugak la...hehehe