looking for unique and personalized gifts???

Sunday, October 19, 2008

irfan n thomas

pagi tadi kami buat la potong kek untuk birthday irfan..tak buat majlis...family2 je...nanti aku update gambar2 nye ye...layan gambar irfan dan thomas nye...

ni beli semalam...atuk dan opah irfan dari teluk intan bawak irfan gi kedai nak cari hadiah birthday..sekali dia nampak thomas ni...tak nak lepas pulak tu..sebab nye ade bunyi bila ditolak...atuk dan opah nye nak beli yg lain...yg ni aku terpak sa la beli, sebab mmg dia tak nak lepaskan






dia suka sgt thomas ni..ke hulu ke hilir dia bawak...siap bawak tido ok..

5 comments:

SaDi said...

anak sadi pun suka thomas... :)

Cik Puan Mimi said...

budak2 lelaki memang suka thomas.. kalau boleh baju, kasut, tuala semua nak thomas. hehehe

~aza...as / ummie afiq~ said...

irfan pun sukeerr thomas yeerr???? kaya si tokei thomas ni kaann??? hehehe...anyway happy 2nd birthday irfan :)

Mimi~Najeeb said...

bole la gang anak-anak kita Wanie..
btw, itu Thomas serupa dgn Najeeb punya..ada lagu bila tolak..tapi Najeeb nye bateri tu da abis, mommy tak tukar pun lagi..sian anakku and dianyer da buruk sebab dok terpelanting sana sini..hihi

MAMA ADIB said...

ha ha

ramai tul peminat thomas... leh buat thomas's club ni

salam singgah