looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, October 14, 2008

dinner ape hari ni?

pasta n cheese


irfan pun makan


tadi aku buat bread pudding..roti byk tak habis dah nak exired...aku pun buat la puding...daripada terbuang je kan...amik resepi dari internet...aku ubah sikit2

ni la hasil nye


puding roti yang dah diletak sos nye..sedia untuk di makan..nyum nyum


mr. irwan sebenarnye tak berapa makan puding roti ni...tapi dia kata aku buat sedap...siap tambah lagi...kehkehkeh...aku tambah cinammon, badam dan chocolate chip..tu yg mr. irwan suka tu..irfan pun suka...

5 comments:

SaDi said...

sedapnyeeeee.... nak l;aaa jugak.... huahuahuahuahuahua...

Ayong said...

napak shedapp pulak puding roti tu..kena pulak dgn sauce nya tu...terasa2 ha..:)

eija28 said...

nampak sedap lor ppasta dgn puding roti tu...wanie ko mmg pandai masak kan...untung mr.irwan

lieya_latif said...

ermmm sedapnye wannie.....dah terliur laaa lieya tengok.......

Cik Puan Mimi said...

mimi pun tak berapa minat bread pudding.. tapi kalau dah rezeki depan mata, tak tolak punya.. hehehe