looking for unique and personalized gifts???

Friday, January 16, 2009

Ben 10

irfan sekarang minat sgt dengan ben 10..pantang nampak ape saje yg ade Ben 10 dia mesti nak..tak kira la baju ke, mainan ke, botol air..ape saje la..tgk gambar ben 10 pun dia dah seronok sgt...secret recipe sekarang kan letak banner kek ben 10...mmg si irfan akan duduk la depan banner tu sambil mulut bising sebut ben 10

tapi...si irfan ni mana pernah tgk citer cartoon ben 10...sampai sekarang irfan tak pernah tgk citer ben 10 ok...macam mana pulak dia tau pasal ben 10 sampai dan minat giler ngan ben 10 ni...kami pun confuse jugak...

ia bermula suatu hari bila kami pergi pasar malam...mr. irwan nak belikan baju..ala baju murah2 untuk pakai dok rumah je...mr. irwan belikan baju ben 10...sejak hari tu, la irfan minat sgt ngan ben 10....siap boleh kenal mainan ben 10 lagi...hmmmm...

inila model ben 10..pakai baju ben 10 kena la mainan dia sekali..kalau boleh dia nak pakai hari2 baju ni...lepas mandi tetap nak pakai baju ni, tak nak tukar2..


tu la satu2 nye mainan ben 10 yg saya belikan...tak kuasa la nak beli byk2 ben 10 ni...tapi si irfan ni pulak pantang nampak ben 10..mesti nak..mainan lain tak nak..nak ben 10 jugak...

"fire...fire"...habis satu rumah di tembak si irfan ngan ben 10 dia tu












written by,

14 comments:

Hirda Ibrahim said...

hardy pun kenal ben 10. heran kan? mana derang tau ni? hardy maybe fr nursery dia kot.

yantz-yeem said...

hehehe...aku x tau le aqil tu knl ke ben10...tgk smue dia layan...tp ada gaks menan ben 10 ayah dia bli..tp x de le cam irfan excited nak ben 10 aje...kira aqil nie smue layantzzzzzz...

eija28 said...

irfan minat BEN 10 erk...mana tahu nie...ada lah tu wanie dia tahu dr mana2.....penggemar BEn 10 rupenyer ankmu itew.....

fid said...

anakku sampai seluar dlmnya pun dah ada versi ben 10!

mrs hafiz said...

maria x tau ben10 ni apa tau.. anak sedara asik sibuk ben10 ben10.. ingatkan gula2 ke apa.. haha..
pastu baru perasan.. apa bendanya ni.. budak2 lelaki ni belajar dr kengkawan kat taska kot..

Mommy Lil' N said...

Najeeb x pernah kenal Ben 10 lagi..tp abang2 sepupu dia semua gila kat Ben 10..

Cik Puan Mimi said...

oo irfan dah minat ben 10 rupanya.. dah tak minat thomas ker...

psst wanie, mimi ada email kat wanie

farhan tak minat sangat ben 10, tapi kalau nampak baju ben 10, sibuk kata "mama, ben 10" ... tau plak dia

Puan Iza said...

Alahai....minat sungguh irfan ni dgn ben 10 ek....lps ni mama kena beli menan ben 10 byk la...

atty's said...

sama ler..ngn fir..semua nak ben10

Willie said...

Hahahah...memang ben10 dah jadi kegilaan ramai bebudaks sekarang.

SaDi said...

anak sadi pun sama... suka gile ngan ben10... siap mintak jam tangan pasal nak jadi ben10... huahuahauhauhau :p

mama mya said...

ramainye peminat ben10.. cik mya minat tom tom bak jek hikhikhik

re = mama cik mya nie memang garang hehehe.. ya lorr kalau salah mesti di tegur hehehe..

yer.. memang sedey bila anak kena cucuk sana sini huhuhu.. masa nak masukkan jarum kat tangan doktor bedung dia ngan kain huhuhu sebab dia meronta menangis teresak2.. kena tunggu check up susulan ngan doctor nengok dorang kata apa.. harap2 dah x de lagi daging lebih tue..

Mama Adib said...

ha ha my adib ada slipar pasar malam cap ben10
5 hinggit jer..

fazemy said...

Saya baru2 ni tahu apa itu Ben10..kesian tak? Haha..ketinggalan zaman betul.