looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, January 14, 2009

kenapa muka irfan tu?



nampak tak muka irfan tu...tak clear sgt kan..muka dia byk bintik2 merah...ni masa balik teluk intan hari tu..rambut masih panjang lagi ye....

muka si irfan byk bintik2 merah tu...kenapa ye...dia kena gigit nyamuk...rumah parents saya byk nyamuk...kalau malam jenuh nak memukul2 nyamuk yg menggigit2...

kesian si irfan....bukan muka je byk bintik2 merah tu...kaki dan tangan pun byk kena gigit nyamuk....kalau balik teluk intan, kami mesti bawak ubat nyamuk liquid yg elektrik tu







written by,

6 comments:

oli said...

kecia kat irfan...darah manis...kalau saya jadi nyamuk pun saya pasti akan gigit irfan...hehehhe...
bapa mertua saya tinggal kat kampung gajah, pasir salak ...

farah amoi said...

aikkkk
kesan gigit nyamuk ke tu
mcm lain je

Puan Iza said...

muka encem irfan dah kena gigit nyamuk ler....cian dia....

Willie said...

len kali kena bawak byk racun nyamuk. kesian dak tuh

mamahanees said...

mama irfan,

Saya kalau balik kampung, saya bwk insect repellent. Beli yg herba punya....bahan utama dia serai. Kalau pakai ubat nyamuk jer....nyamuk kat kg mmg x makan saman. Setakat ubat nyamuk mmg dia x pandang hehehe

Tak pun, leh beli spray serai, spray kat langsir, cadar, baju irfan pun boleh.....insya allah nyamuk akan jauhkan diri sbb nyamuk mmg allergic ngan bau serai :-)

Zanna_MamaBatrice said...

sian bujang ensem sorang nie
sama cam batrice wanie
suke bebenar nyamuk gigit dia tu
dia lagi ler dasyat.......nyamuk baru jer landing dah merah siap naik bintat

mmg nak kena simpan stok mopiko kalu gi umah nenek dia.....