looking for unique and personalized gifts???

Sunday, January 11, 2009

suatu petang

suatu petang si taman permainan di taman seri setia, teluk intan

layan gambar je la ye





mr. irwan tgh terkenang zaman kanak2 nye bila tgk budak2 main bola kat taman ni...ahaksss






bukan irfan sorang je main kat taman ni...mr. irwan pun melepas gian nak main buai..teringat zaman budak2 dulu la katakan



sekejap je kat taman..hari pun macam nak hujan...bila balik, semestinye irfan akan mengamuk2 nak jalan2 lagi..

menangis suh bukak pagar..."nak alan...nak alan" kata nye



tgh cuba memujuk aku bukak pagar, nak jalan



atuk ajak naik motor, baru si irfan berhenti nangis...naik motor dari pagar, sampai pintu rumah je pun...



si irfan tgh tunjuk kat abah dia ade bunga..."wangi" kata irfan










written by,

7 comments:

arine said...

hemm..sama la dgn Aqim, kalu dh dok kat taman mainan tu takmo balik. Terpaksa la dok pujuk suh balik.kekeke..

eija28 said...

irfan...sama mcm iman....sejak2 psndai ckp nie....asyik ckp...."nak jalan...nak jalan..."

Willie said...

Heheh teringat zaman kecil ker?

Mimi~Najeeb said...

playground mmg mengimbau kenangan masa kecik2 kan..
irfan pandai da demand nak jalan hihi..
re: restoren tu kat The Curve..tingkat 2...try la..kalo minat seafood eps. udang kena try...sedappp

lieya_latif said...

same laa cam mia n mija.....ari2 mau ajak jalan he he he he...

cute irfan cium bunge tuh...ala2mat bunge gitu....shomelssssss

mrs khairul said...

WANIE...sian tgk irfan nangis pujuk wanie bukak gate tuh.cumil pun ye gak...irfan ske naik motor eks..kanda pun ske tau..tiap kali balik kg ampai2 jek motor atuk dia yg dia cari dulu..hehehe..

atty's said...

sama ler ngn fir..ari2 mau g taman..