looking for unique and personalized gifts???

Sunday, January 18, 2009

mari tolong menolong

aktiviti hari sabtu kami adalah mengemas bilik kerja mr. irwan yang dah lama tak berkemas...dah bersepah2...ahaksss

tgh2 berkemas2 tu semestinye ade budak kenit nak sibuk2 nak tolong sama...tolong menolong la katakan..

si irfan tgh sibuk menolong mr. irwan bukak kipas untuk di cuci..macam tau je dia nak guna screwdriver tu...


bila kita cakap tak yah tolong, dia mengamuk2 nak tolong jugak...sebenarnye nak main ngan tools tu...irfan ni mmg suka mengikut ape yg org buat..


nak bukak kat belakang ni la


bila suruh tgk kamera, sempat pulak dia posing camni...lepas tu terus nak tgk gambar dia yg disnap tu...macam2









written by,

11 comments:

SaDi said...

meh laa datang birtday danish esok :D baca n3 sadi lepas ni yek :)

yantz-yeem said...

heheheh...sejibik pangai cam aqil...pon nyibuks gaks...

eija28 said...

wah...rajin irfan tolong mr. irwan yerk...mmg lah wanie tome mcm nie bdk2 akan ikut apa yg kita buat...nak explore lah tu....

Zanna_MamaBatrice said...

rajinnyer irfan
nie baru ler namanyer boy...tolong papa pegang screw driver bagai hah...

bebudak tengah nak explore dunia dia tu wanie...

Azie said...

rajinnyer irfan..

Mrs. Hasanif said...

rajinnya dia..... budak2 mmg syok la nak nolong sama... maryam pun gitu...

Cik Puan Mimi said...

nampaknyer kena la beli mainan yang ada tools semua tu kan.. kalau bagi yang betul2 tu takut bahaya plak..

Hirda Ibrahim said...

besar nanti leh jd abah's helper nih... :)

Sham Ummi Echa said...

rajin tolong abah yer.. sbb tu kitorang kalo nk brkemas ker apa..salu wat malam2..tggu echa tido.. kalo x..x jd keje la..

~~ciklinn~~ said...

rajinnyer irfan....bagussnyer...

atty's said...

rajin irfan tulun..mr irwan hah