looking for unique and personalized gifts???

Friday, January 2, 2009

i'm back

kami baru je sampai rumah..seminggu kami balik teluk intan...tapi bukannye dok teluk intan semata-mata...siap boleh jalan2 lagi...nanti la aku buat entry pasal tu ye...sekarang dah penat....mau tido...hiksss...

sebelum tu nak letak gambar hadiah contest yg aku dapat dari lieya dan iza..terima kasih atas hadiah tu ye

ni dari lieya...minggu lepas lagi aku dah dapat


yang ni dari iza


dan aku rasa masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat tahun baru hijrah dan masihi...ape azam baru korang?

written by,

6 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

kira hadiah tahun baru tu wanie...
cantikkan........

atty's said...

selamat tahun baru gak tuk wanie..

Cik Puan Mimi said...

wanie, hadiah wanie mimi pos minggu depan yerk.. tungguuuuu

Puan Iza said...

Selamat tahun baru tuk wanie dan famili...
ooo dah dpt adiah dari iza tu ek...hrp wanie suka....

re: tq yea wanie....belum rezeki iza lg nak dpt baby yg ke-2 :-)

Aza...As :) said...

selamat tahun baru wanie :)

waahh...wanie rajin betul masuk contest2 ni eekkk??? tak per....untung jugak bagi yang rajin...dapat habuan ;)

mama mya said...

wah best dapat adiah..

selamat tahun baru 2009