looking for unique and personalized gifts???

Friday, January 9, 2009

nasi goreng suka hati aku

semalam lunch aku masak nasi goreng dan crispy fish untuk irfan

nama nasi goreng ni nasi goreng suka hati aku sebab aku letak je ape2 ikut suka aku..hahaha...

kaler nye pucat je..tak menyelerakan pun


crispy fish...resepinye rujuk sini ye..kali ni cornflakes tu aku ganti ngan oat...rangup...sesuai untuk budak2...


makan nasi goreng ngan ikan ni la


tapi irfan makan nasi nye 2-3 suap je...makan ikan tu je..4-5 ketul dia makan










written by,

9 comments:

oli said...

saya pun selalu goreng nasi suka hati...sometimes rojak sampai tak lalu makan, sometimes sedap gila...kakaka

~~ciklinn~~ said...

hihihhih nasi goreng suka hati..bagus2... yg penting kenyang kan..

eija28 said...

wanie nie klu masak ape2 pun semua nampak sedap!!!!!

atty's said...

sapa kata tak seedap tu wanie..siap crispy fish bagai..lazat sgt dah tuuh..

lieya_latif said...

sedap jek lieya tgk ....lapo plak ..... ooo irfan ngelat makan ikan jek yeak....meh bagi nasi takabis tu kat auntie....hik hik hik

Siti Rohana said...

nasik goreng ikut suka hati pun dah nampak sedap...kalau yg serius nye mesti lagi sedap...yer ke?...tapi kan...selalu nye yg ikut suka hati tu lah yg paling sedap..sebab..ikut suka hati kite...hahahaha...tul tak puan ?

JuJue said...

crispy fish tu tgk leh leleh2 ayaq lior... nak wat lahhh..

fazemy said...

AYam tu nampak sedapla..

lieya shayunk said...

nmpk cm shedap jer nasi tu kak...
nk cikit bleyh...
hehe...=)