looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, January 28, 2009

nak ke mana kita?

sabtu pagi2 dah kejutkan irfan...irfan kalau kejut bangun tido, dia tak meragam..tapi kalau mandi pagi2 sangat dia meragam..sejuk katanye..

dah siap2 mandi semua kami pun keluar rumah...8.30 pagi lagi dah keluar rumah...irfan kalau pasal jalan mmg exited...

kami parking kereta kat menara TM...sebab nak naik lrt...nak ke mana ye?...ahaks...

irfan kan tak pernah naik lrt...bila dapat naik lrt seronok sgt la.."choochoo tain"...

mula2 naik, irfan dok diam2 tak bergerak...takut kot..hehehe..tapi lepas tu dah ok



seriyes je muka...ye la tak pernah naik lrt la katakan..jakun la sikit...hehehe









written by,

5 comments:

Mimi said...

Irfan naik LRT ke mana?
Najeeb baru naik sekali je Putra LRT KL Sentral - KLCC- KL Sentral

Cik Puan Mimi said...

budak2 memang suka naik train.. mujur tak ramai orang, kalau tak, kena berdiri dan dukung, lagi letih.

irfan tu kemain merenung jauh.. agaknya dia fikir, nak kemana la naik lrt ni kan

Willie said...

Heheh...his first expereince

As said...

irfan dah naik lrt erk.. adriana baru merasa naik komuter.. bila la nak bawak dia naik lrt nih...
muka takut jer irfan nih...

arine said...

Rin ade gak cadang nak bawak Aqim naik lrt or komuter, tapi tak tau la bila..