looking for unique and personalized gifts???

Friday, January 16, 2009

nak kef ci

kebelakangan ni si irfan asyik minta kfc je..setiap hari ok..bangun pagi je minta kfc...keluar jalan2 je minta kfc...kalau dia nampak kfc, tapi tak belikan, mengamuk2 la dia.."nak kef ci nak kef ci"...tak pun "nak mcd nak mcd"


takkan la hari2 nak makan kfc anak oiii...tak bagus untuk kesihatan..sebenarnye dia bukannye nak makan sgt pun...saje je nak suruh beli...pastu tak makan pun...

saya pun terfikir la cara lain...cara nye, masak la ayam goreng sendiri...ahaksss...irfan ni asalkan ayam tu digoreng tepung ala2 kfc, kfc la bagi dia...dia minta kfc je, aku goreng ayam....habis cerita...lagi berkhasiat kan...habis jugak la seketul dua sekali makan

ade pulak seekor ikan tersesat kat situ...


irfan suka bahagian peha...tak pun kepak


"best"










written by,

14 comments:

As said...

mkn kepci erk...
kiter baru jer mkn... maklum la baru abih pantang.. whalakakakaka...
try yg baru tuh... zinger tower... heheheh
cam best jer tgk pic kfc tuh... heheheheh

ILA said...

sama lah ngan AFIQ tuh. lelebih lagi umah kitorang mmg dekat ngan KFC + Mcd nih...x larat nak bg alasan setiap kali lalu kat ctu..huhu.

Budak zaman skrg nih, fast food je diorang tau kan?...isk...isk...isk. Ermmm bagus la wanie goreng sendiri kat umah. AFIQ pon suka bhgn peha.

azie(mama auni& erin) said...

amboi irfan pagi2 dah mintak kat mama kepci no...

eija28 said...

erm....tak elok mkn kfc selalu.....eija sejak tahu KFC & MD made from israel.............BOIKOTTT ISRAEL!!!!!x mkn dah skrang benda2 tu semua.....

Sham Ummi Echa said...

huihh..sejibik cam kfc ler..

fazemy said...

Irfan ni nak kena ni..tak boikot KFC..biasa dia tu. Haha..Mak Irfan pun join skali makan yer..alasan anak yg nak. Haha. Ala bdk2..nak main je lebih..dh beli bkn makan pun dia.

lieya_latif said...

ermm betul kate eija tu....kene boikot produk2 yg menyumbang ke israel....selagi boleh elak..di elakan ....

lieya tgk...ayam KFC pun tak leh lawan ngan ayam kfc versi wanie nie...lagi menyelerakan tgk kfc versi wanie nie, tgk laa irfan sampai 2ketul die leh makan....mia yg suke ayam pun , kalo makan ayam goreng seketul jek larat habis....cayalah irfan....mmg sedap air tangan ibu die nie....

jeles lieya wanie, wanie leh bagi irfan makan ngan air tangan sendri hari2...lieya ni skrang bab masak mmg dah malas giler....aduhai...ape la nak jadi ngan aku ni....hi hi hi

yantz-yeem said...

yessszaaa...kita harus boikot kfc n mcd...sib baik aqil x pandai mkn kfc n mcd..heheheheh

Mrs. Hasanif said...

yeahh wanie bagus..baik masak sendiri..leh jimat + leh boikot produk sana.. cayalah..

Cik Puan Mimi said...

mujur ler sekarang ni ada jual tepung kfc tu yer.. senang.. tak ya lah bila mintak tu asyik nak kena pergi kfc jer.. kalau hari2 nak kfc, tokey balak pun boleh pokei..

lagipun jimat sikitkan kalau goreng sendiri.. nak berapa banyak pun boleh..

Hirda Ibrahim said...

betui wanie, bukan derang mkn sgt. nk toys je tu. pastu mak bapak le ngap! camna x bulat? heheh

yong said...

huhuhu irfan, moh ikut auntie boikot kfc n mcD..selagi buleh, kita oikot tau..

bagus tu wanie, kita goreng sendirik lah kan ayam tu..lagi best ye dak..

lapor pulak tgk ayam goreng mu nih..

Fateen said...

uishh, sedapnya irfan dok makan ayam yg mama goreng tu ye...

hehhee... wanie, ntah2 dia sajer je nk mkn ayam tu.. mama dia buat lg best plak dr kef ci almaklumlah air tgn mama tu yg bila makan habis saja..

Zanna_MamaBatrice said...

antu ayam goreng gark irfan nie
mmg boleh geng ngan batrice
dia suke ratah gitew jer...lagi2 bab yg ada tulang temulang tu...mmg sedap ler dia menggeget...

nasib leh tipu dia ngan ayam kfc buatan tangan mama dia....

wanie, irfan potong rambut ker?
nampak cam pendek bebenar rambut irfan tu