looking for unique and personalized gifts???

Friday, January 23, 2009

suka tempe?

sape tak kenal ni..ini adalah tempe..tempe yg banyak khasiat nye


sape suka makan tempe angkat tangan...

saya..saya...

saya suka makan tempe..sama ade dijadikan lauk...ataupun cuma goreng biasa je dan dijadikan snack dikala2 bosan...best jugak makan tempe goreng ni sambil menonton tv...irfan pun suka makan tempe goreng...mula2 makan kongsi2 ngan mama dan abah..lepas tu kalau dah tinggal 2-3 ketul je, irfan cepat2 amik semua..tak nak bagi org lain..takut habis..nanti dia tak puas makan...ahaksss...

mr. irwan pun suka tempe..kalau dia pegi pasar..mesti nak amik tempe...buat lauk pun sedap...sambal tempe..letak kentang dan ikan bilis goreng garing2...nanti makan nasi sejemput je..ratah sambal tempe je lebih...

jom makan tempe...








written by,

12 comments:

Willie said...

Tidak dinafikan ia adalah makanan yg sedap

Mrs. Hasanif said...

sedappppppppppppppppppp saya..saya..(sambil angkat tgn ni) suka tempe... tp aku mkn tempe goreng sajok.. yg len2 kureng sket.. hehehe

Azie said...

wanie aku suker..tapi aku suker potong emapt segi lepas tue goreng...sedapkan...tapi alki aku xreti mkn...klu wat lontong aku mest letak tempe..

Puan Iza said...

iza tak suka la makan tempe...nape ntah...dah try...tapi tekak tak leh tima la...huhuhu

Hirda Ibrahim said...

saya x suka cikguuu...
tapi kalu letak dlm lontong, saya makan gak..hehehe..

hardy x tau le pulak coz x pernah masak/goreng tempe kat umah.

Sham Ummi Echa said...

sy suker..sy suker..
nak2 yg wat sambal cmpur ngan kacang, bilis goreng n kntang..pergh...sodapppp...

Cik Puan Mimi said...

mimi pun suka makan tempe.. lagi sedap kalau colek dengan sambal kicap.. tangkap leleh

Eisha said...

sy pun peminat tempe huhu

~~ciklinn~~ said...

akak pun peminat tempe dik.... huhuhuh sedapnya...kdg taksempat buat samballl habisss dahhh..

mama mya said...

saya x angkat tangan sebab saya x pernah cuba nak makan huhuhu.. nak kena cuba gak suatu ari nanti..

re = saya pi umah adik kat melaka ajek hehehe

SaDi said...

hubby sadi pun suka makan tempe... baru je masak tempe semalam... huhuhuhuhuhhuuhu :)

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. kita pun suka gak makan tempe.. lebih2 lagi klu goreng ngan bawang putih je.. memang sodap..