looking for unique and personalized gifts???

Monday, November 10, 2008

appoinment

di suatu petang minggu lepas..

tut..tut..tut..

A: Assalamualaikum
aku: Walaikumsalam...klinik gynae Annur?
A: ye..boleh saya bantu puan?
aku: saya nak buat appoinment dgn dr. khamsiah
A: bila ye?..esok boleh?
aku: saya nak buat appoimnet minggu depan
A: selasa pagi pukul 9 boleh puan?
aku: ok..

ye...aku ade appoinment ngan gynea esok...dr. khamsiah ni gynae aku masa mengandung dan bersalinkan irfan...masa tu kat pusat rawatan islam az-zahrah..sebelah je ngan annur ni...sekarang dr. khamsiah dah pegi ke annur pulak...so harus la aku ikut gynae kan..lagi pun aku tak kenal gynae kat az-zahrah tu...aku suka dr. khmasiah ni...lembut org nye..senang nak bertanya ape2 dgn dia....


15 comments:

mrs khairul said...

wanie!!!!!!!!!!!!! adakah dikau sedang PREGGY? SILA JAWAB K..

Eisha said...

akak pregnant ke????

AyangAizul said...

ehehehe... irfan dah mendahului Adeef ker??? hmmm... tak leh jadik nih... kena follow lah ni... hihihihi

faraulah said...

hehehe..apan nak dapat adik ke?.

Zanna_MamaBatrice said...

jeng jeng jeng...
wanie ada suprise ke nie...
irfan nak dpt adik erk...
sila jawab wanie..sila ler..
daku tertanya2 ler.....

Mimi~Najeeb said...

wanie..cepat la announce..seme dok menunggu official announcement dr tuan empunya badan..hihi

Sue@MamaMaryam said...

peknen ke..syoknya..

Cik Puan Mimi said...

wah dapat berita gembira ker ni??? cepat ler umum!! tak sabar ni

atty's said...

dekat je dah..annur..tu ngn umah ku..wanie duk area bangi ke..

Ayong said...

ohhhhh preggy ye???
bestnyeeeee!
umum lah cepatttt!!

kita tumpang gembira...

Jue ~ mama DnD said...

kelab kita nak menambah ahli si comel ker... wanie cepat buat announcement...pe pe pun tahniah...

lieya_latif said...

wink wink wink

cepat2 le kabar good news...kalo betul tahniah okey!!!!!!!!!!!

boleh panggil irfan...abang long le pas ni he he he he

Shopping Cabin said...

hai..jenguk2 la ke blog saya..baju2 yg chomel..and cheap too!
http://shoppingcabin.blogspot.com

eija28 said...

jeng jeng jeng....

wanie adakah ko pregnant?
sila jwb soalan cepumas nie...
jgn buat aku tertanya2 ok...
klu pregnant...tahniah lor!!!!

Puan Iza said...

Wanie...preggy ker?....bagi la tau....tak sabar nak tau nie....