looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, November 25, 2008

snack for irfan

semalam time bosan2 aku pun buat snack untuk irfan..lama dah tak buat sendiri snek untuk irfan...masa irfan baby rajin la buat biskut untuk dia

baru lepas keluar oven


kerepek carrot


potato mayonis


senang je nak buat...irfan pun suka makan..

14 comments:

Mama Mya said...

wah bestnye... leh x ajar kita hehehehe

Zanna_MamaBatrice said...

rajin betul wanie nie tau
bagus gark kan..dari beri anak2 kita makan yg bukan2 baik buat sendiri snak utk diaorg tu...tp zana nie malas ler wanie...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam wanie....

blh bagi rezeki tak ...

nak buat tuk Qurratul halwa

Azie said...

wah rajinyer ko wanie...aku pun resepi..ko tempek kat blog tau

Yatie said...

wahhh, nieh bukan setakat nak bagi snack utk anak .. nak makan sendiri pun sedap tuh :)

mamaaina said...

Wanie,

tu yang bestnya duk rumah layan anak....kasi makan dari air tngan kita sendiri...huhuhu..bilalah tiba giliran ku.....

eija28 said...

bestnyer snact tu...wanie ko nie mmg rajin ar....

Puan Iza said...

rajin nya wat snack tuk irfan....untung irfan :-)
Wanie, ajorlah skit camner nak buat snack tu? nak gak wat tuk haikal....:-)

eMMa@iKKa said...

iskh...nampak sedap lah..:)
rajin Wanie...bleh bg resepi?

Fateen said...

bestnyer irfan dpt mama yg rajin.. macam2 resepi irfan dpt rasa yea..

Anonymous said...

Wanie..
nak resepi!!!




-Nany-

Mimi~Najeeb said...

nak resepi Wanie..boleh tak? hehe

lieya_latif said...

wanie letak le resepi....oven kat umah dah lame tak berasap tu ....he he he he

trailsshoppers said...

the recipes simply a quikie ;)

-trailsshoppers.blogspot.com-
status update:http://trailsshoppers.blogspot.com/2008/11/updated-crocs-end-of-season-sales-until.html