looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, November 18, 2008

makan ape tu II?

asyik tgk irfan je makan kan, kali ni kita tgk mr. irwan makan pulak..

menu nye


tu dia...nganga besar2 lagi......sedap tak?larii...(sila abaikan rumah yg bersepah tu ye...hikss


ni menu dinner kami jumaat lepas...skarang ni kami jarang makan mlm...nak diet la kononnye..masing2 dah membesar dgn sihat...tapi jumaat kena dinner berat sikit, sebab mr. irwan main futsal tiap2 jumaat mlm...tak makan kang tak larat pulak dia nak tendang bola...

7 comments:

eija28 said...

wah...sedapnyer spagetti...wanie buat sendiri ke spagetti nie??yummy..yummy...

Sue@MamaMaryam said...

rajinnya wanie masak...menarik la ...

atty's said...

wanie..dapnya..kasi ler reesepi..huhuuhuh...

bila le wanie nak jemput makan spageti

ILA said...

shedapnyer spaghetti....i like!!

~~ciklinn~~ said...

sedapnyerrrrr........

Eisha said...

hehe abah irfan mkn pun kne lapik surat khabar ek hihihihi

Jue ~ mama DnD said...

wanie, akak rasakan en.irwan kita ni sama nama sama...suka bersukan pun sama...tp yg x samanya en.irwan akak x suka sphagetti..dia makanan barat ni kureng sket..tu jer lah yg x berapa nak geng ngan akak...hehehe