looking for unique and personalized gifts???

Friday, November 28, 2008

jom ke pasar malam

dah lama aku tak pegi pasar mlm..satu hari mr. irwan balik keje awal, aku pun mulakan aktiviti memujuk ajak pegi pasar malam...saje nak jalan2 sambil beli ikan dan sayur sikit..

selalu nye kami pegi pasar kat kg sri aman je...kat situ tak berapa menarik..kecik je pasar nye...kali ni pegi pasar mlm kat puchong perdana...meriah sikit pasar mlm ni...

baru sampai kat pasar mlm


tujuan utama kan nak beli ikan dan sayur sikit....tapi kalau dah sampai pasar mlm, tak sah tak beli makanan kan...macam2 ade..sampai tak tau nak beli ape...

ni je la yg kami beli..sorang satu je..tak leh byk2..hehehe


nasi lemak ni byk betul rendang kerang...sampai menutupi nasi lemak.. berusaha bersungguh2 nak habiskan nye bersama mr. irwan..kerang yg tinggal sikit bertolak2 ngan mr. irwan suh habiskan...bukannye tak sedap..mmg sedap..tapi byk sgt la

10 comments:

Azie said...

syok tau g pasar mlm....mcm2 makanan ada kan...huhuhu aku dah lama xp tau...wanie mai ambik keje sekolah yer kat blog aku

Cik Puan Mimi said...

sedapnya nasi lemak kerang.. irfan makan apa pulak..

muhaiyom said...

eeee....pasar pucong perdana..dekatnya dengan umah aku...hehehe

lieya_latif said...

lieya suke gak pi pasar malam...suke jamu mate tgk makanan2...buah2 pun murah2....geram tgk rm5 dapat 10 biji....lieya biase ari selase gi pasar mlm bangi, rabu pasar mlm seri kembangan, jumaat pasar mlm putrajay, sabtu pasar malam bangi....tgk!!!! camne laa dapur aku nak berasap....ha ha ha ha

atty's said...

sedapnya rendang kerang..

mai dtg pasarmalam kat bangi..

sayangibu said...

nyamnyamnyam..sdapnyer

sayangibu said...

nyamnyamnyam..sdapnyer

Mama Mya said...

wah bestnye nak sikit.. dah lama kita x pi pasar malam..

p/s jemput datang blog kita yer.. amik award tau..

mrs khairul said...

wanie kita tak ske p pasa mlm..hahahaha..slalu aku tgu jek dlm keta..ble gituh..kalo mood baik je br itut itu cik abg...i like sambal kerang...yummy!!!

Sham Ummi Echa said...

hmm dapnyer nasi lomak smbal kerang.. leleh air liur den ni ha