looking for unique and personalized gifts???

Thursday, November 6, 2008

lonely

hari ni sampai ke malam aku berdua je ngan irfan kat rumah...mr. irwan lepas balik pegi tgk wayang...huhuhu..tak bawak aku....vendor dia yg invite tgk cite ni.



vendor mr. irwan bagi 2 tiket...tapi dia tak nak bawak aku...huhuh
takde la..sebenarnye bukan dia tak nak bawak...camne aku nak pegi...si kecik ni nak letak mana pulak...sah2 la cerita tu tak sesuai untuk budak....lagi pun aku tak kisah sgt...tak minat pun citer2 james bond ni...tapi aku nak jalan2..bosan dok rumah je...heheheh

so mr. irwan ajak member dia sorang pegi tgk wayang...tinggal la aku berdua ngan irfan kat rumah...tapi tajuk entry ni macam ape je kan...macam la kena tinggal lama...ceiitt....

7 comments:

Sue@MamaMaryam said...

hehehe ingat apa td...

Hirda Ibrahim said...

a ah..
kalu madagascar 2 leh gak bwk irfan sekali.
hirda dok plan dlm kepala otak ni nk bwk hardy tgk madagascar 2.
mintak2 daddy dia setuju...huhuhu

~~ciklinn~~ said...

hehhhheeh takper2.... nanti irfan besar sikit...leh gi tgok wayang..tapi tak jugak... aliff tu dah 5 thn.. kalu masuk wayang..ya allah boleh lak dia yg jadi jame bond.. merayap dalam gelap... sabar jelah

AdAm n FaMiLy said...

Sian depa kene tinggai... Suh je la Ipan jd James Bond kat umah... Hehehehe... Ipan Bond!

azie(mama auni& erin) said...

aku ingat tadi ko kena tgl betul..ala wanie samalah ngan aku byk kali cik abg ajak tgk wayang tapi 2 badek tue saper nak jaga huhu...tgg depa besaq kita angkut p tgk wayang k...

eija28 said...

irfan dah besar nanti boleh bawa dia tgk wayang kan wanie...tunggu jelah masanye akan tiba!!!!

wanie said...

wanie bukan tak pernah bawak irfan tgk wayang...2 kali dah bawak irfan tgk wayang..kungfu panda dan wall e...
kali ni tak leh la...citer tak sesuai ngan budak...tunggu citer madagascar keluar...nak bawak irfan tgk citer tu