looking for unique and personalized gifts???

Thursday, November 20, 2008

kena tag

dah kena tag pulak...hirda tag aku...

rules:

1. Berat sebelum mengandung
- 57-60 kg

2. Berat akhir mengandung sebelum bersalin.
- tak berapa sure..dalam 78 kg kot..byk ooo naik..muka tembam semacam je

3. Berat habis pantang.
- 60 kg...dan makin naik sampai sekarang..huhuhu

4. Apa yg korang suka makan masa mengandung
- masa pregnant dulu takde lak mengidam nak makan yg bukan...makan macam biasa je..semua boleh masuk..ade sekali tu teringin nak makan nasi ayam...mlm2 buta mana nak cari nasi ayam kan..siap merajuk ngan mr. irwan lagi...kehkehkeh..kelakar pulak bila pikir balik...

5. Hospital mana anda bersalin
- Pusat Rawatan Islam Az-Zahrah, Bangi..ni member mr. irwan yg suggest..sebab gynae dia pompuan..

6. Tunjukkan gambar mengandung at least 5 kpg..yg penting sekali gambar masa last pregnant..
- ni susah sikit...sebab tak byk bergambar pun masa pregnant...penat aku menyelongkar...jumpa yg ni je ye...tak cukup 5 keping...

aku masa pregnant tak lawa...jgn gelak ek..

ni masa 5 bulan kot...perut tak berapa besar lagi...perut aku tak besar sgt masa mengandung


yg ni tak ingat pulak berapa bulan..tapi dah besar sikit la perut...tgk tu..bukan main tembam lagi..huhuhu


setelah puas menyelongkar, 2 keping ni je jumpa..tu pun dua2 bergambar ngan mr. irwan..gambar sorang2 yilekk la

7. Sila tag kawan2 anda sebanyak 5 orang
- sadi
- arine
- ayang
- jue
- cikpuanmuda

10 comments:

eija28 said...

wah comel arr wanie masa pregnant....bila nak pregnant lg nie?

~~ciklinn~~ said...

alahi dik comellnyer.....huhuhu akhir 78kg... linn dua2 74... suka tgok gambar baju biru tu....heheheh bambam

Puan Iza said...

sama arrr kita....iza pun tembam sgt2 masa pegnant hehehhe

lieya_latif said...

wanie...takut lieya tgk pic yg last...betul2 nampak bam2...tapi kiut tau....eii best le tag kak mimi ni, dpat lieya tgk muke n perut kawan2 m ase pregnant....yg pasti..sumenye comel2 walau pun bam2 hik hik hik.....lieya lagi le kelako mase pregnant...perut jek boyak....tapi kaki n tangan kurus keding je....hi hi hi pelik je rupe aku he he he

yantz-yeem said...

hehehehe....kelakor le tgk gambo korang ms pegnent nie...wah gelak sakan nie...padahal aku pun cmtu gaks...tembam ya amat!!!!

Mimi~Najeeb said...

Wanie..comell nyerr masa peknen..
Takpe..berat naik masa peknen maknanya bb sihat..

Sue@MamaMaryam said...

wanie..tembamnya...tkejut aku..hehehe tp ko tetap comel..

Cik Puan Mimi said...

wanie bam bam pipi, tapi cumelss.. semua orang peknen mesti dapat double chin tu kan. heheheh

sweet ler..:)

Zanna_MamaBatrice said...

ala tomey tomey....
besar erk perut wanie......
kemain lagi yerk hubby siap angkat tangan gambar berdua tu yer.........

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

ala tomeynya masa pregnant..patutlah anakpun comel mcm mamanya,,