looking for unique and personalized gifts???

Friday, November 14, 2008

suatu hari yg bosan

bila hari 2-3 hari terperap je kat rumah, masing2 pun bosan la..si anak pun dah meragam je keje dia..begitula selagi tak di bawak berjalan..

suatu hari mama nye pun bawak la si anak berjalan2...berjalan kat kedai dekat2 rumah je..berjalanla berdua terkedek2...

hari pulak panas...si anak pun tak nak berjalan sendiri..terpaksa la mama mendukung nye..

muka yg masam sebab panas


baru nak keluar dari guard


disebabkan si mama lenguh mendukung si anak, walaupun si anak ni takde la seberat mana pun, si anak terpaksa la jugak berjalan sendiri


sampai di kedai, beli2 barang, terus balik...sampai di rumah, si anak dah kepenatan...puas la dapat berjalan tu...

7 comments:

Hirda Ibrahim said...

nampak panas tu wanie...
kalu hirda, bukan aku susah ati anak kena panas.. aku yg malas nk kena panas.
tapi x pe, janji irfan enjoy kan? :)

eija28 said...

wah...kesian irfan kena panas...malas nak jalan kaki yer sayang...

lieya_latif said...

wanie, irfan cam mia laaaa,....ari2 mintak jalan...pening pale aku....last2 aku ckp..."tu yg dok ulang2 alik putrajaya gi sri kembangan gi sekolah tu...jalan laaa namenye tuuu".... terus anak aku merajuk hahahahaahahah

yantz-yeem said...

nie mak nyer ajk kuar ke anak yg ajak?hehehe...mmg bosan ke duk umh wanie? x tgk tv ke? layan je tv mesti best....

~~ciklinn~~ said...

jalan pun jalanlah kan irfan,... janji mummy bawak jalan2....

heheehhe mmg terserlah muka irfan busan..

mama-ⓘⓔ said...

hi wanie,tq for drop by..
btw,ur blog very nice..suker foto tepi tu..
the pics pon cantek...cm fotographer talent gitu..

atty's said...

budak2 skrg mmg..
duk umah terperap je..diaorg pun tau bhusan