looking for unique and personalized gifts???

Sunday, November 30, 2008

penat nye

kami baru sampai dari perak...letih nye...mr. irwan lagi la letih...barang2 pun belum kemas lagi..tunggu esok la...nak tido je....hahahaha..lagipun 2-3 hari ni aku tak sedap badan....esok la aku buat entry baru ye

sejak jumaat kurang entry kat blog ni..mood takdak la...tgh bersedih jumaat tu...dapat berita yg agak menyedihkan...segala ape yg diplan jadi tunggang langgang...seharian jumaat lepas aku menyendiri...sampai tak berapa nak bercakap ngan mr. irwan...kesian dia...jgn salah paham ye..aku bukan perang ngan mr. irwan..aku berperang ngan diri sendiri...

tapi setelah berfikir panjang, aku rasa tak guna la bersedih...aku kena cuba sedaya upaya untuk mengubah segala nye...mr. irwan byk memberi sokongan dan nasihat...aku harap semuanya akan ok...

3 comments:

atty's said...

salam wanie.dont be sad ..

Azie said...

hehehe datang bulan yer wanie

eija28 said...

bila2 dah free nanti wanie hapdet ok....take your time ok!!!